امروز : 25 فروردین 1404
امیرعباس جوادیان
مدیر بودجه، برنامه ریزی و پایش عملکرد
کارشناسی ارشد حسابداری


سوابق اجرایی

  1. انجام خدمات مالی و حسابداری در مؤسسه مالی و خدماتی خبرگان پیشرو از سال 1388 تاکنون
  2. شاغل در مؤسسه حسابرسی مدبران امین- حسابداران رسمی از تاریخ 1/3/1388 تاکنون
  3. کارشناس اداره درآمد دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  4. کارشناس منتخب اعتبار بخشی بیمارستان ها توسط دفتر اعتبار بخشی وزارت بهداشت در سال 94،95
  5. گذراندن دوره ها ی آموزش حسابرسی و تهیه و تحلیل گزارش حسابرس و تنظیم نامه مدیریت.
  6. شرکت در دوره های انجمن حسابداران خبره در دوره cima و دوره های تخصصی مالی ومدیریتی
  7. عضو انجمن حسابداران خبره ایران
  8. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای سال های 88 الی 90
  9. حسابرسی صورت های مالی شرکت ریسندگی و بافندگی و نساجی کاشان برای سال های 88 الی 91
  10. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال مالی1401
  11. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی دانشگاه الزهرا در سال مالی1401
  12. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی سازمان استعدادهای درخشان در سال مالی1401
  13. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال مالی1401
  14. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی دانشگاه  کاشان در سال مالی1402
  15. حسابرس منتخب هیات امناء در خصوص حسابرسی صورتهای مالی پارک علم و فن آوری استان خوزستان زیر مجموعه وزارت علوم در سال مالی1402
  16. مسئول اجرای فاز اول دستیابی به بهای تمام شده خدمات با همکاری دفتر بودجه وزارت بهداشت در راستای استقرار زیرساختهای بهای تمام شده خدمات در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان.
  17. حسابرسی شرکت تعاونی مرغداران و طیور کاشان
  18. حسابرس داخلی بیمارستان آیت الله یثربی کاشان.
  19. تدوین کتابچه و دستورالعمل اجرای­کنترل­های­داخلی در خصوص حوزه صندوق وترخیص بیمارستانها.
  20. تدوین شیوه نامه و دستورالعمل  اجرای کنترل های داخلی در خصوص فرایند کارپردازی.
  21. تهیه پروپزال "تحلیل وضعیت کنترل های داخلی در صندوق های بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کاشان"
  22. تهیه پروپزال "تحلیل وضعیت کنترل های داخلی بر وضعیت درآمدهای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان"
  23. عضو کمیته تخصصی درآمد اختصاصی هیات امنائ دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  24. دبیر اجرایی کمیته HSR دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت امورمالی در فعالیتهای پژوهشی.
  25. مربی نظام نوین مالی  و استقرار حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی
  26. تدریس دوره های تخصصی امورمالی و بستن حسابها
  27. تدریس دوره های اموزشی کنترل های داخلی در فرایندهای امورمالی.
  28.  مسئول وب سایت مدیریت امورمالی دانشگاه علوم پزشکی .
  29.  پیاده سازی و استقرار فرایندهای حسابداری چند شرکت بازرگانی و صنعتی و اجرای کنترل های داخلی
  30. پایش و بازبینی روش اجرایی کنترلهای داخلی مجموعه خانه کتاب کاشان و تنظیم نامه مدیریت در راستای اصلاح فرایندها
  31. بازرس موسسه ایثارگران و جانبازان دانشگاه از سال 1394 تا کنون
  32. مدیر بازرسی شرکت پخش دارویی داروگستر باریج اسانس از سال 1402 لغایت پایان 1403
شرح وظایف مدیر بودجه، برنامه ریزی و پایش عملکرد
  • شناخت کلی سیاست ها و نیازهای دانشگاه و برنامه ریزی و تلفیق آن در چارچوب خط مشی و اهداف وزارت متبوع
  • نظارت بر تدوین برنامه عملیاتی سالیانه واحد مربوطه
  • برنامه ریزی به منظور بررسی و تبیین نقاط ضعف و قوت و ارائه راهبرد مناسب در جهت بهبود عملکردها و پیاده سازی و استقرار بودجه ریزی عملیاتی و عادلانه
  • نظارت بر سهم بخش بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش دانشگاه از بودجه سنواتی کشور و پیگیری و شرکت در جلسات
  • مربوط به رسیدگی و دفاع از بودجه در مراجع ذیربط
  • نظارت بر اولویت های تخصیص بودجه در راستای چشم انداز توسعه دانشگاه و کشور
  • برنامه ریزی، بررسی، تعیین و مقایسه شاخص ها ، ضوابط و استانداردهای بودجه ریزی
  • بررسی و نظارت در تهیه و تنظيم بودجه هزینه ای و تملك دارائيهاي سرمايه اي با  واحدهاي تابعه
  • بررسي اعتبارات بودجه درخواستی و پيشنهادي واحدها و اخذ تصمیمات لازم در چارچوب اهداف و ضوابط دانشگاه
  • بررسی و نظارت در تنظيم موافقت نامه و تفاهم نامه  لازم پس از تصويب و ابلاغ بودجه براساس برنامه ها و فعاليت ها
  • ابلاغ بودجه مصوب به واحدهاي دانشگاه و نظارت بر نحوه عملکرد بر اساس برنامه ها و فعاليت ها
  • افزایش درآمد اختصاصی و توزیع عادلانه منابع مالی در بین واحدهای تابعه دانشگاه 
  • نظارت بر اجرای صحیح بخش نامه ها ، مقررات و ضوابط اجرایی بودجه و ارائه راهکار و اظهارنظر
  • بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
  • مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات مربوطه
  • تهیه آمار و ارائه گزارشات به مقام مافوق
  • آموزش و انتقال تجارب به کارکنان شاغل در دانشگاه
  • شرکت در جلسات  و کمیته ها
  • انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین و مقررات مربوطه